onsdag, maj 03, 2023

Tillsyn kemikalieprojekt

 Idag hade jag och Anne-Sofie bokat in att vi skulle genomföra de första inspektionerna inom årets kemikalieprojekt. I år ligger fokus på att kontrollera barnskyddande och taktil märkning på produkter där det är ett krav.

Jag hann dock vara på jobbet några timmar innan Anne-Sofie kom så han med lite annat också. Vi körde 4 inspektioner på förmiddagen och tre på eftermiddagen så det blev en riktigt effektiv dag. Hade bara en 20 minuters lunch eftersom det var Henke som åkte hem till hundarna idag.

Väl hemma från jobbet så fick jag ont i skallen. Tog en tablett, skjutsade ner Henke på stan och gick sedan en kortare promenad än vanligt med tjejerna innan jag värmde lite palt till middag. Tack ock lov gick huvudvärken över efter detta så att jag kunde ligga och slappa i soffan tills det var dags att åka och hämta Henke igen.

Stöp i säng efter detta och sov en en stock hela natten. Riktigt riktigt härligt!

Inga kommentarer: