onsdag, maj 31, 2023

Klippning och långpromenad

 Idag var jag på plats på jobbet hela dagen medan Henke åkte hem till tjejerna. Jag hade en klipptid på lunchen så det passade väldigt bra.

Efter jobbet tog vi tjejerna på en promenad ner till grillplatsen och sedan stigen längst med sjön men vek och och gick över vägen ut mot Linjarö och till vår lilla träningssjö. Där fick tjejerna några markeringar så att de fick simma innan vi promenerade vidare hemåt genom skogen. Blev totalt 5,5 km och dessutom med en del simning för tjejerna.

Till middag lagade vi iordning en rejäl lasagne så nu har vi lite matlådor igen.

Jag var supertrött så jag somnade i soffan en stund vilket resulterade i att jag hade svårt att somna när jag gick och la mig. Detta trots att jag sovit extremt dåligt hela veckan. 

Inga kommentarer: