tisdag, maj 16, 2023

Smittskyddsträff i Sandviken

 Idag var jag på jobbet klockan 06:30 så jag hann jobba lite innan det var dags att åka till Sandviken för smittskyddsträff. Detta var den första träffen jag åkt på sedan före pandemin så det var många år sedan sist.

Träffen var ok men den stora vinningen är ändå att träffa kollegor och diskutera jobbet i stort. Väldigt givande och trevligt.

Kom tillbaka till Hudik vid 15-tiden så efter det han jag jobba ytterligare några timmar. Precis när jag skulle gå hem blev jag kontaktad av Räddningstjänsten som hade en pågående insats inom Harmångers vatteskyddsområde.

Inledningsvis fick jag en rapport men det fanns ingen anledning för mig att åka iväg till platsen då det var en pågående räddningstjänstinsats men jag stod stand by och var redo att åka ut senare på kvällen.

Precis innan jag kom hem kom dock en återkoppling som gjorde att jag inte behövde åka ut eftersom ärendet i stort hade löst sig till det bästa.

Då jag hade ont i skallen så blev det en promenad och ingen löprunda idag.

Inga kommentarer: