torsdag, maj 04, 2023

Mera inspektioner, löpning och islossning

 Även idag var jag på jobbet och dessutom fick jag äntligen lämna in bilen för däcksbyte och fix av tanklucka som ibland inte vill öppna sig. Lämnade bilen på morgonen och gick sedan och hämtade den bil jag skulle ha för att genomföra inspektioner. Efter ett kort stopp inne på kontoret så åkte jag så iväg och genomförde ett par inspektioner i stan. Åkte tillbaka till kontoret och fikade och åkte sedan till Håstängsgård för att hämta en hylla och lite andra möbler samt skruva ner lagerhyllor som vi kom på att vi behöver till vårt förråd.

Efter detta blev det inspektion i Gnarp samt ett par i stan innan det var dags att åka hem till tjejerna på lunch. Gick en lite längre promenad än vanligt för att vara lunch då jag ändå var ute på inspektioner så transporten inte tog tid från lunchen. Fint väder var det också och intensiva inspektionsdagar kräver lite "time-outer".

Fortsatte och genomförde ytterligare två inspektioner efter lunch innan det var dags att återlämna jobbilen och hämta min egen från verkstan innan jag registrerade dagens inspektioner i Vision innan det var full dag.

Väl hemma tog jag med Esset på en 6 km löprunda medan Henke promenerade med Vinna. Avslutade rundan nere vid sjön där isen äntligen har gått nu.

Middag och sedan däckad i huvudvärk. Sov ett par timmar i soffan. Huvudvärken gick över och somnade som en stock när jag la mig så två nätter med jättelång och bra sömn.

Inga kommentarer: