måndag, februari 04, 2013

Första veckan i packmånaden februari

Vi hade sagt att vi inte skulle behöva börja packa förrän i februari men swosch sa det å så är vi i februari så det är bara att sätta igång. Vi har tjuvstartat lite även om det inte känns som om vi börjat packa för jag har nån dag då och då tagit 5-10 minuter och packat en låda med sånt som jag vet att vi inte använder så ofta och idag när jag packade ytterligare en låda kunde jag konstatera att vi redan packat 13-14 lådor!!! Kommer att gå smidigt det här tror jag!

Annars då, vad händer denna veckan är alltid frågan när jag kommer på jobbet på måndagmorgon.
Jo i morgon tisdag blir det lite rallylydnad med Anna efter jobbet
På onsdag är det Årsmöte med SSRK Hälsingland
På torsdag börjar uppfödarutbildeningen igen. Parning och valpning så det kommer att bli intressant
Å sen är det fredag igen
På lördag ska vi och titta på huset och sen ska förhoppningsvis Katarina och Jonas komma och äta LCHF middag hos oss.
På söndag blir det förhoppningsvis apporteringsträning som vanligt.

Tur att det var lite lugnt ikväll för jag sov ju så dåligt natten mot idag. Blev en promenad med hundarna och sedan middag och lite packning som sagt . Det var bara skit på tv så jag gick och la mig redan 21:30

Inga kommentarer: