tisdag, februari 26, 2013

Långlunch

Idag tog jag och Gunilla långlunch och åkte upp i skogen med hundarna. Vet inte riktigt vad det var med Vinna för hon var väldigt dryg mot Maggie. Tror att det kan att ha att göra med att Maggie var lite hormonstinn å som jag sagt hela tiden. Vinna är energikänslig så är jag eller någon hund stressad så går hon i taket direkt. Enormt skönt var det i vilket fall för temperaturen hade stigit till +7 grader. Steg faktiskt till 9 på eftermiddagen när solen kom fram. Härligt, man får ju visst hopp om att det faktiskt kommer att bli vår nån gång.

På jobbfronten gick dagen åt till att förbereda att storutskicka med skrivelser så jag blev faktiskt kvar till 17:30.

Hemma gick jag och Henke en promenad med hundarna i härliga +5 grader.

Känner mig trött så idag blev det bara vila hela kvällen…

Inga kommentarer: