måndag, februari 25, 2013

Pixbootsen 1,5 år!!!

Japp, idag är det lite födelsedag då Vinna och övriga Pixbootvalpar fyller ett och ett halv år. Riktigt fort har tiden gått och det har inte varit enkelt. Slet mitt hår första halvåret och trodde att jag tagit med vatten över huvudet med tre hundar. Nu kan jag konstatera att Vinna nog är den lugnaste men också att hon är väldigt energikänslig vilket ställer till det i vissa situationer. Än är inte utmaningen kvar för just nu har jag en viltätare som är ett problem som jag bara MÅSTE komma tillrätta med. Men med undantag för det så är hon världens goooaste och jag ångrar inte för en sekund att det blev Vinna. Min älskade lilla Vinna!!!
DSC_0245
Dagen bjöd dock inte på särskilt mycket firande utan jobb väntade. För egen del ytterligare en sömnlös natt med huvudvärk så det kändes lite motigt att gå på jobbet men väl där så brukar det ju ordna sig, så också idag…

Direkt efter jobbet gick jag en promenad upp i skogen. Trots att jag jobbade full dag och INTE tog bilen till skogen så hann jag gå dit, gå en kort runda och komma tillbaka hem igen innan det var mörkt.

Blev en snabb hamburgemiddag idag (jo LCHF för nu ska det bli ordning och reda) och sedan packade vi 4-5 kartonger igen.

Sista timmarna på kvällen spenderades vid datorn och när jag gick och la mig hoppades jag verkligen på en riktigt vilsam natt för nu har det varit alldeles för många nätter med dålig sömn.

Inga kommentarer: