måndag, februari 18, 2013

Hur kan tiden gå så långsam å ändå så snabbt?

När vi köpte huset tyckte jag att det blev lite panik. På bara lite drygt tre månader, precis vid jul och nyår skulle vi hinna annonsera och sälja vårt hus, packa och flytta till nytt med allt vad det innebar. Nu tycker jag att det var evigheter sedan .Allt är klart och jag vill bara flytta å ändå kan jag konstatera att det fortfarande är en månad kvar... Hur kan tiden gå så långsamt trots att veckorna går så snabbt?

Idag efter jobbet blev det en tur med hundarna precis som vanligt men sen efter att vi ätit så tänkte jag packa ytterligare en kartong så både jag och Henke gick upp till övervåningen och vips så hade vi tre fulla kartonger packade plus en hel kartong med avfall och två småkartonger med grejer som ska till Enånger.

Kan nog packa ytterligare några kartonger men sen är det nog till att ligga lågt fram tills flyttveckan för vi måste ju kunna leva också. Köksgrejer tex är ju bara helt omöjliga att packa ner än så länge...

Inga kommentarer: