torsdag, november 01, 2018

Vilken dag!!!

Åkte direkt till badhuset och simmade en kilometer till idag. Det betyder att jag simmat 2 kilometer i veckan och i kommunklassikern ska jag simma 3 så nu är det bara en kilometer kvar.

På jobbet var vi och köpte lite skyddskläder på förmiddagen och sedan blev det en tur ut i skogen med tjejerna. Träffade äntligen Gunilla och labradorerna och fick för första gången hälsa på godingen Holly, 4 månader.

DSC_1185bDSC_1191bDSC_1195bDSC_1207b

På eftermiddagen blev jag lite trött men fick ändå mycket gjort. Ett beslut och 5 skrivelser och totalt 8 ärenden som jag kunde lämna bakom mig.

Direkt när jag kom hem tog jag med tjejerna på en löprunda. Blev promenad på knappt 1 km och totalt 4,2 kilometer tvättmaskinlöpning.

På kvällen blev det lite klädtvätt och dessutom var jag chaufför då Henke hade logemöte med nyval av nya medlemmar.

Inga kommentarer: