lördag, februari 11, 2023

Fantastisk väder och härlig träning

 Som som en stock i natt. För första gången sen jag köpte klockan visade den på en utmärkt nattsömn och det kändes när jag vaknade första gången klockan 6:30 efter att ha somnat strax efter klockan 23. Somnade dessutom om och sov fram till 7:30. Riktigt riktigt skönt!

Steg upp, gav hundarna mat och kokade kaffe. Drack kaffe och såg lite nyhetsmorgon och tömde sedan kaminen på aska och fyllde på vedförrådet innan jag tog med tjejerna på en promenad



Om jag rullat mig? Näääääää!!!! 




Räven raskar över isen.... Nääää Esset raskar över isen... 

Direkt efter promenaden åkte jag ut till Stensön för att träna med Tobbe, Göran och Zenitha. Blev en bra träning med dirigeringar och sök. Esset var riktigt bra och Vinna fick också köra alla övningar och jag tycker redan hon känns piggare även om den riktiga farten inte infunnit sig och kommer väl aldrig att infinna sig pga ryggen men betydligt mer energi och glädje kunde jag se. 

Efter träningen blev det fika i stugan hos Tobbe och sen åkte jag och handlade lite innan jag åkte hem. 

Väl hemma blev det smörgåstårta till lunch och sedan skidskytte och då åt jag en semla som jag lagade till när jag kom från träningen. Mums!

Slapp i soffan nån timma och sedan en kort promenad i mörkret innan middag med lövbiff och pommes.

Såklart såg jag mello ikväll och sedan blir det väl QX-galan...

Inga kommentarer: