onsdag, februari 22, 2023

Inspektion och vackert väder

 Idag började jag dagen på plats på jobbet. Strax före lunch hade jag en inspektion av en ny hygienlokal inte långt hemifrån. Genomförde därför inspektionen och åkte sedan hem på lunch för att göra de sista arbetstimmarna idag hemifrån.

Blev en lite längre promenad på lunchen eftersom jag sparade tid på att slippa åka. Det var dessutom väldigt fint väder så skönt att gå lite dagsljus.



På eftermiddagsfikat tog jag Esset på veckans första löprunda. 4 km i 4.54 tempo. Gick tungt men känns såklart skönt efteråt. Foten kändes dock en del idag. Inte jätteont men kändes...

Eftersom jag satt hemma så kommer man även ut fort efter jobbet så idag hann vi faktiskt gå med hundarna innan det blev mörkt och inte behövde vi skotta heller. Eftersom de fått några bra rundor redan så gick vi den lite kortare runt Nordenholm idag.

Inga kommentarer: