lördag, februari 18, 2023

Skidskytte, promenad och födelsedagsmiddag

 Blev en lugn och skön morgon innan det var dags för promenad genom byn. Direkt efter promenaden tog jag en dusch medan Henke skottade och efter det blev det lite vila då jag hade ont i skallen. Såg under tiden skidskyttetävlingen där Herrarna tog brons i stafetten efter en sväng tävling pga starka vindar vilket påverkade skyttet. 

Efter tävlingen drog vi iväg till Elgiganten där jag köpte en skäggtrimmer som jag tänker att jag ska kunna använda på hundarnas tassar. Käkade lunch på Max innan vi åkte hem och såg damerna ta brons i stafetten.

Efter en promenad i skogen så bytte vi om och åkte ner till Esters restaurang där det vankades trerätters middag då Birgitta fyllt 75 år i veckan. Efter restaurangbesöket gick vi till lägenheten och fikade tårta och käkade godis så man var rund som en boll när man åkte hem vid 23-tiden.



Jag var så trött så jag stöp i säng nästan direkt när vi kom hem. Trots att jag var så trött så sov jag väldigt dåligt under natten.

Inga kommentarer: