måndag, februari 27, 2023

Inleder med plussflex

 På plats på jobbet idag och det blev en lång dag då jag blev kvar på jobbet fram till 17:30. I huvtdsak var det arkivarbete som stod på schemat.

Passade på att cykla lite och kom upp i 2,3 mil men så många steg blev det inte. 

När jag kom hem hade Henke redan gått med hundarna eftersom jag blev så sen. Passade då ändå på att byta om och ta med Esset på en 5 km löprunda. Detta var det längsta jag sprungit sedan jag fick problem med min häl i november.

Efter löprundan blev det middag med rester, fetaostbiffar i chevrésås och pasta.

Trött som tusan var jag så slumrade till en stund framför tvn men satt sedan vaken och uppe fram till 23. Började då se en ny serie och sen blev det dessutom litenn snutt av en annan serie så jag somnade nog inte förrän närmare 00:30.

Inga kommentarer: