måndag, februari 13, 2023

Mildväder

 Veckan började med mycket milt väder. Redan när vi åkte till jobbet klockan 06:30 så var det 6 grader varmt.

På jobbet blev det åter igen en dag med rensning av akter i arkivet. När jag sitter och sorterar papper passar jag också på att cykla på kontorscykeln så fördelat på tre turer så blev det totalt hela 30 km idag. Inte illa!

På lunchen var jag hem till tjejerna och gick en promenad efter skoterleden. Termometern visade på +9 grader så det var riktigt härligt.

Efter jobbet när jag körde hem var det fortfarande ljust ute. Vi hann gå nästan hela promenaden utan pannlampa. Var nog bara de sista 5 minuterna som lampan behövde tändas å så var vi ändå ganska senas så i morgon om jag sitter hemma och jobbar hoppas jag hinna genomföra hela promenaden utan pannlampa.

På kvällen såg vi "Att bli Lee" och Husdrömmar. Henke är som vanligt sliten efter helgen i Vemdalen så han somnade tidigt. 

Inga kommentarer: