fredag, februari 24, 2023

Så tar vi sikte mot helgen

 Idag satte jag hemma och jobbade hela dagen. Känns skönt då jag har en del att skriva och sen är det alltid skönt att slippa åka iväg varje dag. Vaknade tidigt så jag var igång med arbetet redan klockan 06:15.

När man stigen upp tidigt blir man hungrig så det blev lite frukost vid 9-tiden och sen en löprunda vid 10:30. Tanken var en kort och lugn runda där även Vinna kunde följa med men idag ville hon verkligen inte. Hon kröp ner i soffan och där låg hon kvar både när vi drog iväg och kom hem. Normalt brukar hon i alla fall möta oss i dörren när vi kommer tillbaka.

På lunchen blev det en promenad och sen jobbade jag vidare till 15:30 då Henke kom hem. Då jag var igång så tidigt så blev det ändå lite övertid idag.

Så snart vi slutat jobba gick vi med hundarna för att hinna ut i dagsljus och sedan såg vi herrarnas Skiathlon men inte heller idag blev det någon succé för de svenska herrarna även om Poromaa och Calle gjorde bra lopp och slutade 5a resp. 6a.

Kvällen gick åt till hemsidesfix men var också lite trött då jag vaknat så tidigt så det blev en tidig kväll.

Inga kommentarer: