tisdag, februari 07, 2023

Hemmajobb

 Om det är ett rasande tempo med att röja akter när jag är på plats på jobbet så får jag nog säga att det var ett rasande tempo på att skriva skrivelser, yttranden och beslut när jag idag jobbade hemma.

Istället för förmiddagsfika tog jag med Esset på en 4 km löprunda vilket gick bra trots min häl och skinnflådda tå. 

På lunchen fick jag skoterleden runt huset och nu har de avverkat min snöfria träningsskog så ännu ett område som jag använt för hundträning i närhet till huset har nu försvunnit. Blir öppen men trist då det efter avverkning bara brukar bli sly på området inom ett par år.


Jobbade på fram till 16:30 då blev det en promenad med tjejerna innan Henke åkte iväg för att käka pizza och bowla med jobbet. Jag fixade Quesadillas till middag och sedan sträcksåg jag hela den danska serien "När dammet lagt sig"

Inga kommentarer: