torsdag, november 18, 2010

Äntligen ledig!!!

Idag har jag tagit ledigt bara för att njuta till fullo. Första målet var att få sova eftersom det har varit lite si och så med det den sista tiden. Vad händer? Jo såklart ringer telefonen klockan 08:00 varför måste det alltid vara så???

Hur som helst så är jag i alla fall uppe du, kan ju lägga mig och vila nån gång under dagen istället... Sitter nu och vänjer mig vid den nya datorn. Denna har numeriskt tangentbord och dessutom individuella tengenter vilket innebär att de känns väldigt ovant och skriver trycker ofta på fel tangent.

Nu sitter jag och lägger upp favoriter, många hundsidor blir det men också diverse annat.

---------------------
Efter lunch (min frukost) tog jag med hundarna på en riktigt lång promenad på 2 timmar. Väl hemma gjorde jag iordning anslagstavlan till jobbet samt svarade på den medarbetarenkät som alla kommunala medarbetare ska besvara.

På kvällen gjorde vi en god fläskfilégryta och delade på en flaska vin samt packade inför morgondagen. Vi var dessutom hundvakt till labbarna då grannarna var på cookies & Beens. Till söngs gick vi vid 00-tiden.

Inga kommentarer: