lördag, november 13, 2010

En skön lördag

Började dagen med att baka limpa. Mycket bra blev det dessutom, smackens!

Henke gick med hundarna medans jag duschade och gjorde mig klar. När han kom tillbaka så åkate vi en sväng ner på stan och kollade runt lite. Vi avslutade tuden med en sen lunch på Radjos.

När vi kom hem packade vi frysen på släpet och åkte med den till Helena och Melker. Där blev vi var och fikade och kom inte hem förrän nån gång efter 18.

Jag gick nu en sväng med hundarna i mörkret och sedan värmde vi lite glögg. Middag blev somo vanligt sent, först vid 20:30 å den intogs framför tvn eftersom "Så mycket bättre" hade börjat. Ett himla trevligt program.

Efter programmet snackade jag med mamma i telefon och sen somnade jag pang stört. Även Henke somnade framför tv:n och inte vaknade vi förrän 05:00 heller. Himla skön soffa uppenbarligen!

Inga kommentarer: