måndag, november 15, 2010

En kort vecka har inletts

Denna vecka kommer att bli kortare än vanligt. Jag har tagit ledigt torsdag och fredag för att vila upp lite. Dagen bjöd på diverse möten och dessutom kollade jag lite på den kommande budgeten. Hmm inte lätt att prioritera slantarna så här första gången...

Efter jobbet åkte vi för att ta upp SSRK båten. I kolmörker körde vi ut i skogen till ån och gick stigen ner. Har nog aldrig varit vid båten på vintern efter att det kommit snö men det gick det också bara man har pannlampor. Glädjande nog hade någon redan varit till båten och lyft upp den för vintern, skönt!

Vi gick istället en promenad efter grusvägarna inna vi åkte hemmåt.

Eftersom gårdagen var en rikigt skitdag så blev det inte att vi lagade till abborrfiléerna som tänkt så det blev panerad abborre med romsås idag istället. Smaskens! Kände mig dick inte helt pigg idag heller, magen är liksom ur balans så jag fick lägga mig och vila en stund efter maten.

Kvällen blev lugn, ja altså när vi väl hade ätit klart var ju klockan 20:30 å det fanns inte mycket mera att göra än att slappa lite framför tvn när man inte känner sig riktigt fit for fight.

Inga kommentarer: