måndag, maj 02, 2011

Löprunda

Först ett möte om gemensam reception i kommunhuset och sedan sista intervjukandidaten. Hua vad svårt det var den här gången, alla var ju såå bra! Nu är det två som vi ska ringa och erbjuda jobb å så får vi hoppas att de är lika glada över detta som vi.

Var ute på en inspektion idag och sedan var jag förbi en brasa sedan valborg inom vattenskyddsområdet.

Efter jobbet hade jag en del material att läsa in inför i morgon men det gjorde jag när jag kom hem. Men först lite fritid. Tog med hundarna på en löprunda, idag blev det drygt 3 km. Kändes helt ok men var är min fighting spirit??? Gick sedan genom skogen en runda innan jag tog bilen hem till en skön dusch. Efter detta jobb och sedan mat och mera jobb men sen kunde jag slappna av. Löpning ger dock sug. Tur att vi inte hade nått godis hemme annars hade det nog gott åt.

Inga kommentarer: