fredag, augusti 21, 2015

Annorlunda bröllopsdag

Äntligen helg igen! Kommer att bli en skojig helg både för mig och Henke. Henke åkte ner till Göteborg för att gå på Metallica i morgon medans jag kommer att åka iväg till Abborrberg, utanför Ludvika för att hälsa på Helena och träna hund.

Efter jobbet idag firade jag dock bröllopsdagen på ett annorlunda vis i min ensamhet…. Winking smile Började med att ta hundarna på en löprunda 3,5km och la mig sedan med en Cider i baljan och bubblade i nästan 45 minuter. Härligt!

20150821_190737

Efter en skön dusch så värmde jag palt. Annorlunda både fredagmiddag och bröllopsdagsmiddag men inte desto mindre gott!

Tanken var sedan att jag skulle göra tidig kväll för att hänga med på gåsjakt. Tyvärr flyttades den från Hudiksvall till Järvsö vilket gjorde att jag kände att det skulle bli lite väl tidig morgon och lite väl tight eftersom jag åker till Helena i morgon så jag fick avblåsa det. Kommer väl fler tillfällen får jag hoppas.

Inga kommentarer: