tisdag, december 18, 2018

Rätt in i kaklet…

4 dagar kvar…

Henke fortfarande hemma från jobbet så jag rastade hundarna innan jag åkte till jobbet. Fixade diverse saker fram till fikat och sen hade vi möte för att följa upp hälsoskyddsarbetet som genomförts under året.

Idag lyckades jag få iväg julkorten också. Vi får väl se när de kommer fram…

På lunchen var sprang jag och Maggan en runda igen. Eftersom det kommit snö så testade vi en ny runda där man får springa efter plogad väg. Det blev drygt 4,5 km och det gick väldigt tungt inledningsvis men efter att ha fått få i 100m så kom orken tillbaka så det gick bra andra hälften av rundan.

48376729_267290757280169_1616090580238991360_n

Jobbade på till 16.10 då jag åkte och handlade och sedan la jag mig en stund då jag alltid får ont i skallen några timmar efter att jag sprungit.. Som tur är går det över relativt snabbt när jag lägger mig så efter en knapp timma så tog jag hundarna på en promenad och skottade gården. Var ute i ca 1,5 timma innan Henke ropade in mig för att maten var klar. Idag blev det ceasarsallad till middag….

Blev en lugn kväll efter maten. Satt och kollade lite kakel på nätet och såg tv.

Inga kommentarer: