torsdag, mars 21, 2019

Inställt seminariedag

Pga gårdagens något våta tillställning så avvaktade jag med att åka till jobbet till klockan 8 istället för normala kl. 7.

Jag skulle sitta med på webinarium hela dagen idag och jag kände mig verkligen inte upplagd för den aktiviteten. När vi pga tekniska strul hos arrangören missat en timme av sändningen så beslutade vi oss för att istället se den bandade versionen om någon veckan. Perfekt! Då kunde jag gå och göra kontorsjobb istället. Passade mig alldeles utmärkt!

Efter jobbet blev det “bara” en promenad med tjejerna. Det är svårt att göra så mycket annat nu eftersom Vinna inte får galoppera något. Det är verkligen olidligt att ha en “ung och pigg” hund som man inte kan låta göra det som den gillar mest men jag tror jag lider mera. Vinna blir inte stressad eller rastlös trots detta. Hon är ju med väldigt mycket så bara det gör nog att hon är lugn och sedan kanske hon känner sin egen begränsning när situationen är som den är.

Det blev hur som helst en rätt lugn kväll. Eftersom Henke var på loge ikväll så åt jag palt och gjorde en handlarlista inför helgens middag. Efter detta så somnade jag gott i soffan.

Inga kommentarer: