torsdag, mars 28, 2019

Tidig fredagskänsla med vårkänslor

Idag fick jag äntligen tid för beslut från en inspektion i februari. Osäkerheten har gjort att beslutet dröjd men nu känns det bra.

Rastade tjejerna före fikat och redan då kändes det att det skulle bli varmt idag. Vid lunch gick jag en långpromenad och vilket härligt väder!!! +14 grader och för en gång skull ingen vind. Även om det inte var klar sol så var det riktigt härligt!!!

På eftermiddagen blev det full huggning med andra beslut och mottagande att ett antal ärenden. Känns som att det bara rasade in rapporter idag vilket är bra för på måndag är sista dag för rapporteringen.

Blev en lång dag trots att jag hade fredagskänsla å då brukar jag sällan stanna på jobbet efter 16. Idag lämnade jag inte herrgården förrän kl 17:15 trots att jag var på jobbet kl. 07:00.

Direkt när jag kom hem bytte jag om. Henke tog tjejerna på en promenad medan jag fick springa en runda på 5 km. Blev sedan en dusch, fixade middag och betalade månadens räkningar.

Efter maten började vi packa lite inför helgens aktiviteter och sen blev det lite slapp i soffan.

Inga kommentarer: