måndag, mars 18, 2019

Ny vecka med nya erfarenheter…

Nu väntar en lite lugnare vecka på jobbet vilket känns skönt då jag har en del att ta igen när det gäller kontorsjobb.

På lunchen tog jag veckans första löprunda. Rundorna är inte alls son tidigare. Det går trögt för Humla och även Vinna. Jag vet inte om de tycker att det är tråkigt eller om åldern börjar ta ut sin rätt för Humla och smärtan har börjat ge sig till känna för Vinna. I vilket fall vill jag inte dra med dem utan får anpassa mina rundor till dem vilket innebär att det går både långsammare och blir fler stopp med rastning och nosning. Vädret var hur som helst riktigt ruggigt men nu är vi igång i alla fall.

På kvällen blev det en promenad genom byn Medan Henke fixade bort snön på gården. En rätt grå och tråkigt inledning på veckan således…

Inga kommentarer: