tisdag, september 02, 2008

Avresa, träning och SSRK jobb

Idag åkte mamma och pappa hemmåt. Eftersom de skulle på Mio innan de åkte så kom de inte iväg förrän vid 10-tiden så de gick med hundarna innan de åkte så slapp jag åka hem på lunchen.

Efter jobbet gick jag ut en promenad i skogen en timma och åt sedan middag innan jag åkte iväg till strandarna för att träna Humla lite. Blev ett WT upplägg av dagen träning. Mycket enkla övningar som Humla inte hade några som helst problem med att klara. Hon var lite taggad eftersom hon fick sitta uppbunden medan alla andra körde och sedan var det lite stressigt på slutet då alla var på väg hem så hade jag haft lite mera tid hade jag lugnat ner henne lite mera innan hon fick jobba men det var ok hur som helst. Ett startgnäll på ena markeringen dock!

Kom hem vid 21 tiden och gjorde då en kantarellsmörgås innan jag satte igång med att lägga in hundar som anmält till jaktprovet i databasen. Tog till klockan 23:30 så jag var rejällt trött när jag kröp till kojs.

Inga kommentarer: