fredag, september 12, 2008

Äntligen helg

Denna veckan har verkligen varit en jobbig vecka med övertidsjobb (läs klubbjobb) på kvällarna. Idag åkte vi dock hem efter jobbet, gick en sväng till klubben för att köra lite lydnad med Neo och Humla. Genrepet för Neo gick inte så bra, han kom efter mig när jag lämnade honom för platsliggning. Lika kom han efter mig när vi gjorde rutan och jag var på väg tillbaka till utgångspunkten. Hmmm undrar om det är bra eller dåligt när det det går dåligt precis före tävling? Vi får väl se på söndag...

Humla fick också köra igenom några moment och hon skötte sig riktigt bra, skulle nog kunna starta henne i 3:an snart bara jag tog mig lite tid att träna... Äh, det får bli nästa år..

När jag kom hem gjorde vi i ordning västerbottenlax vilket smakade smaskens. Särskilt när man får ett glas vin till.

Inge kvällsjobb idag !!!

Inga kommentarer: