fredag, september 26, 2008

Äntligen helg

Å dessutom en helg helt utan planer men däremot en massa "borden" men vi får se hur det blir med det....
Idag blev det i alla fall en skön dag då det blev lite fix och trix med en massa smågrejer och en del telefonsamtal.

Efter jobbet åkte vi och köpte kabelskor så får vi se när vi får ner dem i backen. Blev också en tur på Kvantum. När vi kom hem var Lasse och Birgitta hos oss för att hämta tillbaka röjsågen som vi lånat.

När de åkte och vi hunnit lasta in allt så tog jag med hundarna upp i skogen. Blev bara två bild idag trots att jag lovat att skärpa mig. Inte blev de särskilt bra heller men nu ska åtminstone en bild.

Vi skulle egentligen på fest ikväll men jag drog mig ur i sista sekunden då jag verkligen inte hunnit återhämta mig.

Inga kommentarer: