måndag, september 01, 2008

Å så var det en ny vecka igen....

Ja då var det bara att pallra sig upp klockan 06:00 igen för en ny vecka.

När jag kom till jobbet fick jag höra att han som skulle vara med på vårt möte på eftermiddagen blivit sjuk så då bad jag att få vara ledig istället. Mamma och pappa är ju kvar så då är det ju lite kul att hinna umgås lite mera för de planerar att åka hem i morgon.

Så klockan 12:30 flexade jag ut och åkte hem och hämtade mamma så åkte vi ner på stan. Tog en sväng förbi Mio och kollade på möbler, var på snickeriet och sågade till skivor till sängbordet samt var nere på stan. På stan shoppade vi "prydnads kuddar" till sängar, tyg till mitt badrumsskåp, krukor, ett regnställ till pappa, en regnhatt till mig samt var och fikade.

Efter stadsturen blev det en tur upp i skogen med hundarna för att om möjligt plocka lite kantareller. Klockan hann bli mycket så det blev inte såå länge och inte hittade vi nått att skryta om heller utan vi åkte hem och fixade lite lasagne istället.

Vi var alla trötta efter dagen så det blev till att krypa till kojs vid 23-tiden

Inga kommentarer: