fredag, maj 09, 2008

Träning

Dagen började traditionsenligt med styrketräning direkt på morgonen. Efter fikat åkte jag och Gudrun ut till Gnarp för att göra en radonmätning och för att göra en koll på den bensinstation som håller på att saneras.

På eftermiddag höll jag mig dock inne på jobbet. Efter jobbet åkte vi hem eftersom Henke skulle iväg på logen. Jag stack upp och gick en promenad till Idsjön-Bodsjön för första gången i år. Efter promenaden skjutsade jag min frack-klädde man till stan för att sedan åka hem och steka på lite palt. Man får passa på att äta Pite-palt när Henek ändå är borta eftersom han inte är så förtjust i det. Jag och hundarna gillar det dock skarpt!

Vid 22:30 tiden var Henke hemma och efter det blev det bara lite tv och datakoll innan det var dags att krypa till kojs

Inga kommentarer: