måndag, februari 27, 2012

Inga bilder att skryta med

Tillbaka på jobbet för ännu en hektisk vecka. Chockades över att de var -12 grader när vi vaknade. Vi har ju vant oss vid plussgrader nu!

Var hem till hundarna på lunchen och temperaturen hade nu stigit till 0. Gick en promenad med hundarna som skötte sig såå fint, både lösa och i koppel. Skulle bara önska att Neo och Humla kunde vara lite lugnare när man kommer hem för det blir rejält stökigt med tre virrpannor...

Efter jobbet kom jag på att jag hade en tinad kråka i förrådet. Tyvärr hade det ju börjar bli mörkt så några bilder att skryta med blev det inte. Vinna har ett härligt viltintresse och kommer numera med det till mig och släppte det faktiskt frivilligt idag men där slutar de positiva. Viltet ska kastas och lekas med och några grepp att tala om har hon verkligen inte. Även Humla gick några apporter å hon verkligen älskade det. Vi måste se till att ta en riktigt viltträning nån dag. Här kommer några suddiga bilder som illustrerar det hela...











Efter maten åkte jag och Gunilla ut till golfbanan med hundarna. Det var helt otroligt härligt att kunna gå hur som helst för skaren bar både oss och hundarna utan problem.

Kvällen blev lugn. Henke var borta och jag har känt mig trött hela dagen. 30 grader i februari missade jag dock inte....

Inga kommentarer: