måndag, februari 13, 2012

Swosch!!!

Jaha så var den helgen slut... Nya veckan inleddes med fantastiskt väder och på jobbfronten var det fortsatt registervård som stod på schemat. Nu är det i det närmaste klart, borde bli klart i morgon...

Jag och Gunilla tog långlunch och gick en promenad i soligt och fint väder. Som vanligt blir det några bilder när vi är ute...












Efter jobbet blev det en koppelpromenad med alla tre hundarna. Verkligen behövligt men såååå tråkigt!!! Gick rätt ok i alla fall trots hundmöte med hanhund som Neo helst skulle vilja döda.

När vi kom hem släppte jag inte storvovvarna och sedan tränade jag lite inkallning och linjetag till godisskål. Hon var riktigt duktig den lilla...

Efter middagen skulle jag göra en islatte men då hade assistenten gett upp. Måste hitta kvittot, hoppas jag har det någonstans... Latten fixade jag istället med hjälp av stavmixern. Mums!!!

Inga kommentarer: