torsdag, februari 09, 2012

Veckorna flyger förbi

Det värsta trycket på avgiftsklassningen är nu över så idag tog jag några st ströärenden och såg dessutom över två register i vårt diariesystem så nu är det uppdaterat. I morgon ska jag boka lite inspektioner och sedan ska jag sitta med Miljöreda och rätta till alla felen i registren.

Efter jobbet åkte jag och Gunilla ut på golfbanan med vovvarna. Humla hade det jättejobbigt med kylan så när jag kom hem gick jag ut på nätet och beställde "tossor" till henne så jag hoppas att de inte tar allt för lång tid innan de kommer. Beställde från USA så vi får väl se. Trots lite dyrare frakt blev det ett bra pris, under 200kr för 4 stycken.

Vovvarna (läs Vinna) var härligt lugn hela kvällen så det blev en vilsam kväll vilket jag tackar för eftersom jag hade rätt ont i skallen när jag kom hem från jobbet. Mer sådana kvällar Vinna!!!

Inga kommentarer: