lördag, februari 18, 2012

Promenad och 9 års kalas

Tog en härlig sovmorgon även om jag vaknade vid 7-tiden lyckades jag ligga och dra mig till närmare 09:30. Efter frukost tog vi en promenad ner på stan för att hämta bilen från igår och samtidigt gick jag upp på jobbet och hämtade bullermätare och fuktmätare för att gå och titta på en lägenhet som Lasse och Birgitta tittar på. Blev också en sväng på stan för lite presentinköp.

När vi kom hem tog jag med Vinna ut på gården och tränade lite inkallning från godisskål, stanna kvar och linjetag. Hmm inser att Vinna varken är 100% på inkallning eller stanna kvar och dessutom förstår hon inte ordet varsågod så nu har vi lite att träna på. Ibland lurar man sig själv när man tränar vissa saker. Trodde hon kunde alla tre övningar men inte när man blandar dem...

Klockan 14:30 åkte vi till Harmånger för att fira Anton som fyllt 9 år. De firades med Taco och sedan chokladkaka. Smaskens!!!












Hundarna var med men satt ute i bilen. För att hinna rasta dem innan melodifestivalen så åkte vi hem klockan 19:00.

Det började snöa ordentligt på kvällen. Måtte inte detta snöfall bestå! Jag vill verkligen inte ha mera snö, det är precis lagom som det är. Melodifestivalen lämnar jag utan ytterligare kommentarer för man för man blir bara såå matt...

Att avsluta kvällen med Bodyguard är aldrig helt fel.

Inga kommentarer: