onsdag, mars 25, 2015

Säkra vårtecken

Idag fick jag se härliga och tydliga vårtecken! När jag var hemma på lunchen såg jag äntligen de första tussilagorna.

2015-03-25 13.56.46

Hade tänkt att jag skulle kolla med Mats om Tranorna kommit ännu men efter jobbet idag såg jag själv sex tranor på en täkt i byn. Tydligt vårtecken även om de hotar med snö om några dagar!

På jobbfronten är det omklassningar och svar på årsrapporter som präglar min arbetstid.

Trots en veckan semester så känner jag mig lite sliten. Hundarna fick bara en kort promenad men jag stannade i alla fall till i en skogsdunge så att de fick några dubbelmarkeringar var. Kul att dela upp dubbelmarkeringar så att de tar varsin. De är riktigt duktiga på det!

Försöker tvätta allt från semestern också så det blir en maskin om dagen denna veckan tror jag….

Inga kommentarer: