måndag, februari 13, 2017

Gått upp till halvtid

Filmer kommer senare om jag får det att funka….

dag var första dagen som jag jobbade halvtid. Jobbade mellan 8-12. Hann med massor men var enormt trätt när jag åkte hem. Först åkte jag förbi däckverkstan som skulle fixa en ny mittkåpa till bilen då en försvann efter krocken i december. Såklart lyckade de inte få tag i den å inte går det att byta alla 4 heller så det innebär att ska alla däcken ha lika dana mittkåpor så måste alltså alla fyra fälgarna bytas ut. Jag undrar vad försäkringsbolaget säger om det.

Vilade en dryg timma när jag kom hem samt käkade lunch sedan gick jag en promenad med tjejerna.

Ytterligare lite vila när jag kom in och sedan åkte jag iväg till Totohallen klockan 17 och tränade lydnad. Fokuserade på fjärrdirigering och testade för första gången ett längre program fotgående för både Vinna och Humla. Utöver det så testade jag inkallning med ställande, hopp –metallapport och ställande, läggande och sättande under gång. Börjar tycka att det är skoj med lydnad igen! Kanske blir start till våren i alla fall….

När jag kom hem blev det middag och lite packning inför morgondagen.

Orken tog slut efter detta så då hamnade jag i soffan med en semla Winking smile

Inga kommentarer: