onsdag, februari 15, 2017

Inte som vi tänkt…

I dag skulle vi ta sovmorgon, njuta av hotellfrukost och sedan åka iväg till Birsta för att shoppa lite. Nu blev det inte alls så…

Henke vaknade mitt i natten med värsta matförgiftningen. Han hade magsjuka “bägge vägarna” hela natten så någon sovmorgon kan man inte tala om. Frukosten höll vi på att missa, eller ja att missa. Den var slut klockan 9:30 å det kom jag på 9:15. Eftersom Henke inte var i skick att äta nått så sprang jag ner och raffsade åt mig allt jag kunde tänka mig och hann precis innan de kom och dukade undan. Kunde i alla fall äta i lugn och ro efter att jag tagit allt jag ville ha.

2017-02-15 09.37.35

När vi checkat ut från hotellet tog vi lite luft vid skidbacken.

2017-02-15 10.44.382017-02-15 10.45.38

Åkte sedan en tur och shoppade några saker i Birsta men redan efter lunch kände vi att det inte var så kul under rådande omständigheter så vi åkte hem till Hudik.

Jag hämtade Vinna och Humla och gick sedan en promenad med dem medan Henke bäddade ner sig i soffan. Han visade sig ha feber också.

På kvällen hade vi styrelsemöte via Skype. Det var det sista mötet innan årsmötet då jag avgår ur stryrelsen. Känns i alla fall som att saker och ting börjar falla på plats vilket känns skönt.

Inga kommentarer: