måndag, februari 27, 2017

Ny vecka

Tog nog ut mig lite väl häftigt psykiskt i helgen. Även om jag bara umgåtts med känt folk så känner jag mig helt slut. Ingen bra början på veckan men det är bara att acceptera. Åkte till jobbet strax efter 7. Fokus på skrivelser idag men huvet ville inte riktigt vara med. Väldigt splittrad och svårt att koncentrera mig och därför inte särskilt effektiv. Känns ändå skönt att vara på jobbet och glömmer bort mig för en stund. Annars snurrar mest tankarna kring hur jag mår i huvudet hela tiden. Väldigt frustrerande!

När jag kom hem från jobbet blev det en kort tur med tjejerna. Gick rundan bakom huset som var helt igensnöad nu. Inte så långt men hundarna njöt att att springa i djupsnö.

Nät Henke kom hem gick vi en promenad med tjejerna och sedan blev det spagetti och köttfärssås men det fixade Henke. Jag låg under filt hela kvällen…

Inga kommentarer: