onsdag, februari 22, 2017

Ny bil?

Idag fick tjejerna följa med i bilen när jag åkte till jobbet. Skjutsade först Henke och sedan jobbade jag ett par timmar. Klockan 10 åkte jag ner till hamnen för veckans hundpromenad. Riktigt riktigt skitväder! Blåsigt och snöade så det stack i ansiktet. Hade det inte varit för hundpromenaden så hade jag inte gått ut en timma i detta väder så det var perfekt. Trots dåligt väder så blev vi 14 stycken.

2017-02-22 11.03.43

Tillbaka till jobbet i ytterligare en timme men sedan åkte jag hem och vilade. Hämtade Henke vid 16-tiden och åkte sedan till bilaffären. Vi är inne på att byta bil när den gamla är lagad. Nu vill vi ha nått nyare som bara går och går. Winking smile

Igår provkörde vi Hyundai Tucson 2017 och idag lånade vi hem en Hyundai Santa Fe 2013.

Inga kommentarer: