fredag, september 17, 2021

Sov lite väl gott i natt

 Både jag och Henke försov oss i morse. Henke stängde av sin klockradio och jag hade glömt slå på min så vi vaknade först klockan 06:50. Jag hade tänkt vara på plats på jobbet idag men för att spara tid så stannade jag och jobbade hemifrån istället. Då var jag igång med arbetet redan klockan 07:00 och sedan blev det en lång och hektisk arbetsdag fram till klockan 16:30.

När vi tog hundarna på en promenad genom byn så passade vi också på att lägga några korta spår på täkten nedanför Anders när vi gick bort genom byn. På vägen tillbaka stannade vi så till och hundanra fick spåra. Esset var grym! Vinna råkade jag sätta på lite tidigt så hon missade delar av första sträckan men spårade efter det väldigt fint.

När vi kom hem lagade vi middag, Ceasarsallad och sedan äppelpaj.

Inga kommentarer: