torsdag, november 04, 2021

Ögonen går i kors

 Idag satt jag hemma hela dagen eftersom jag hade utbildning via Zoom. Det visade sig att förmiddagen inte berörde mitt arbetsområde men var intressant så jag hade föreläsningarna i bakgrunden medan jag satt och granskade hygienprodukter som vi fotograferat i samband med ett antal inspektioner i veckan. Även eftermiddagens pass var delvist områden som inte jag jobbar med så även då kunde jag "dubbelarbeta".

På lunchen drog jag med tjejerna på en löprunda. Eller som vanligt var det Esset som drog mig och jag som drog Vinna så vi är som ett tåg som kommer "stånkande" efter Vijvägen.

Efter jobbet blev det en promenad runt Nordenholm och sedan en enkel middag med hamburgare och pommes. Duschade och fick sedan ont i skallen så låg och halvsov i soffan fram till klockan 22:30 då vi gick och la oss för natten.

Inga kommentarer: