torsdag, november 11, 2021

Skrivardag

 Då jag genomfört ett antal inspektioner de senaste veckorna och sedan inte hunnit skriva rapporter så fick jag lov att ha en skrivardag hemma. Det var ett riktigt bra drag för målet var att hinna hälften av rapporterna men jag hann faktiskt med alla åtta även om några rapporter inte är helt fullständiga eftersom jag väntar svar på några frågor från läkemedelsverket. Hur som helst! En extremt effektiv dag!

Som att inte detta var nog så var jag faktiskt så duktig och tog med tjejerna på en löptur. Tanken var att bara springa lite lugnt för Vinnas skull men hon var så pigg och allert att jag kunde helt enkelt inte skylla på henne utan det var bara att jogga på hela rundan.

Jobbade på fram till klockan 17 då Henke kom hem. Härligt! Nu ska jag ha långhelg!!!

En promenad runt Nordenholm blev det ikväll.

Inga kommentarer: