onsdag, november 10, 2021

Vårdag i november

 Idag var det riktigt fint väder. Jag var på plats på jobbet och Henke åkte hem på lunch men jag passade ändå på att ta en kort promenad på lunchen för att njuta av vårvädret med sol, blå himmel, vit snö och takdropp.

Då jag var på jobbet tidigt i morse och hade en kort lunch så tyckte jag att jag kunde unna mig att åka hem lite tidigare än vanligt.

Väl hemma blev det en promenad med tjejerna genom byn och sen gjorde vi kycklingpaj till middag. Jag är extremt trött sedan en dryg vecka tillbaka och somnar tidigt på kvällarna och har väldigt svårt för att stiga upp på morgonen. Pga detta och de facto att jag ska bort hela helgen så bestämde jag mig för att ta ledigt fredag och måndag. Ska bli riktigt skönt!

I morgon väntar en skrivdag för jag har 8 (!!!) inspektionsrapporter som måste skrivas.

Inga kommentarer: