fredag, mars 10, 2017

After work

Om dagen igår var intetsägande så var dagen idag desto bättre. Började dock som vanligt med att jobba mina timmar.

När jag kom hem packade jag en liten väska med fika och tog med hundarna på en promenad. Det var soligt och fint men lite blåsigt. Gick till Nordenholm och promenerade sedan bort mot skjutbanevägen och vidare ner på isen på Drevisfjärden. Intog ett läge i lä och sol och satte mig och fikade där. Mysigt!



När jag kom hem konstaterade jag att promenaden varit 7km så jag hade gjort mig förtjänad av lite lunch.

Blev en kort vila för sen var det dags att köra in till stan och hämta Henke. Han fick släppa av mig på Manis för det var dags för en AW med kollegorna. Vi var 11 stycken som käkade och satt och pratade i ca 4 timmar.
Väldigt trevligt och härligt att göra nått skoj och ändå vara hemma redan klockan 8 på kvällen. Passade mig bra eftersom det kommer att bli en tidig morgon i morgon.

Inga kommentarer: