fredag, mars 24, 2017

Helgen kommer mot en med stormsteg

Veckorna passerar i ett rasande tempo. Idag jobbade jag på fram till lunch och sedan åkte jag och handlade lite innan jag åkte hem. Väl hemma blev det en promenad med tjejerna då vi passade på att spana in avverkningen och sedan blev det lunch och lite vila. När Henke kom hem blev det ytterligare en promenad för blandat skog och vägen genom byn som är ordentligt lerig nu.

Till middag blev det kycklingfärsbiffar i ädelostsås och ett glas vin. Mums!

Kvällen blev väldigt lugn. I morgon kommer jag att utmana mig själv då vi ska iväg på en 50 års fest å på söndag blir det en tur ner till Högbo för SSRKs utställning.

Henke somnade redan vid 21-tiden så jag satt själv och såg tv och åt lite glass vid midnatt. Kom i säng först vid 01-tiden.

Inga kommentarer: