fredag, mars 31, 2017

Äntligen bur till bilen

På morgonen lämnade vi in bilen på verkstan då de skulle byta en styrled som var utsliten. Bilen skulle vara klar till lunch när jag slutade men det blev lite förseningar. Jobbade därför lite extra och gick sedan och käkade lunch med Mats, Per och Maria. Mats skjutsade sedan upp mig till verkstan så att jag kunde hämta bilen och åka hem och rasta tjejerna. Åkte sedan upp till Sundsvall för att hämta hundburen som vi beställt till bilen. Buren tillverkas av Jeppe.com och passade perfekt! Lite mindre plats blir det ju än när man bara har grindar men med ett så stort bagage så funkar det bra i alla fall. Å så skyddas ju bilen om man skulle ha valpar igen någon gång i framtiden Winking smile

Kom hem klockan 16:30 å då hade Henke precis kommit hem. Vi gick en promenad med tjejerna och sedan blev det grillad fläskfilé till middag. Skärmaskinen som jag köpte av Sofia funkar perfekt när vi köpt parmaskinka på bit. Mums!!!

Det har varit en lång dag. Skulle tro att jag kommer att somna tidigt i soffan ikväll.

Inga kommentarer: