söndag, mars 19, 2017

Dålig dag för mig

Tycker att hundarna verkar hyffsat pigga trots gårdagens skador. Hoppas att det inte är så allvarligt som jag befarar. Att Humla har ett klobrott är det ingen tvekan om men hon är förvånansvärt oberörd trots att hon brukar vara så ömtålig om sina tassar. Vinna kan man klappa idag och det kunde man absolut inte göra när hon fick muskelbristning ifjol. Kanske kanske är det bara en sträckning eller i alla fall inte lika kraftig muskelbristning som i fjol.

För egen del var det ingen bra dag alls idag. Fruktansvärd huvudvärk hela dagen. Inte allt för allvarligt på förmiddagen men blev bara värre och värre så på eftermiddagen mådde jag riktigt dåligt! Som tur var gick det över efter 4 timmars vila i soffan och dubbla doser huvudvärkstabletter samt middag som Henke fixade.

Mitt på dagen lyckades vi ta en tur till Enånger för att uppvakta Lasse som fyllde år idag. Blev en promenad på täkterna med hundarna och sedan Budapesttårta och kaffe.

På kvällen såg vi sista avsnittet av serien “Innan vi dör”. Himla bra har den varit så jag hoppas verkligen att de blir en säsong 2 med tanke på det slut som blev.

Eftersom jag legat så mycket idag så blev det en extremt dålig natt.

Inga kommentarer: