onsdag, mars 22, 2017

Hundpromenad med skadade hundar

Med en hund med skadad tass och en hund som i alla fall verkar ok nu men för säkerhetsskull ska ta det lugnt denna veckan så passade det perfekt med den allmänna veckopromenaden. Det var rekord idag med 26 hundar. Vinna löper som några hanar var lite störda men det gick bra för alla tycker jag. Riktigt härligt vårväder så det blev en riktigt skön promenad.



Jobbade ytterligare en timma och hängde sedan med kollegorna på Nojs och käkade lunch innan jag åkte hem. Eftersom jag inte sovit nått i natt så kom huvudvärken som på beställning så jag fick lägga mig när jag kom hem.

När Henke kom hem gick vi en promenad med tjejerna. Nu har de börjat avverka skogen på granntomten. Hoppas verkligen att de lämnar lite skog mot vår tomt så vi inte kommer att bo på ett hygge närmaste tid.

Inga kommentarer: