söndag, mars 26, 2017

Utställning i Högbo

Uppstigning klockan 7 för att åka till Högbo på utställning. Vinna har ännu inte fått päls men domaren gillar Vinnas utseende det vet jag så jag chansar och åker i alla fall när jag ändå anmält mig. Det gick precis som jag trodde. Vinna fick Very Good pga pälsen. Fina kritik och fina lovord från domaren som sa att hon absolut var en excellenthund men avsaknaden av päls gjorde att han inte kunde ge bättre är VG idag.

Kul var att Vinna hade en halvsyster med på utställningen också. Vildandens Tärna af Pixvill “Tärna”. Man kunde verkligen se Pixel i Tärnas ansikte också.


När jag kom hem blev det en långpromenad genom byn men sen däckade jag i soffan. Vaknade inte förrän det var hög tid för middag. Grillat och rotsaksgratäng blev det idag. Jättegott kött (ryggbiff) som Henke grillade.

Inga kommentarer: