onsdag, mars 15, 2017

Fyra år i huset och löp?

Ingen bra dag idag. Var på jobbet fram till klockan 11 och åkte sedan hem och vilade men var rastlös och hade lite hjärtklappning. Käkade lunch och gick en runga med tjejerna. Gick lilla skogsrundan runt huset och konstaterar att Mellanskog snittslat upp skogen så det verkar som om de ska avverka området runt huset. Det är inte skoj! Får forska vidare i det!

Konstaterade tack vare Facebook att vi idag bott i huset i 4 år. Första natten i huset den här dagen för fyra år sedan. Tänk vad fort det gått!

På kvällen gick vi en promenad med tjejerna men sedan var jag tvungen att lägga mig då jag hade så ont i skallen. Som tur är fixade Henke middag så efter lite sömn och mat var jag pigg igen.

Tror att Vinna börjat löpa idag men de närmaste dagarna får utvisa om jag har rätt. Har inte sett nått blod ännu men hon slickar sig väldigt och Humla nosar henne mycket i rumpan.

Inga kommentarer: